„Odkryj jakość” w promocji BoboVity
Pod hasłem „Odkryj jakość BoboVita” rozpoczęła się promocja zupek, obiadków i deserków BoboVity (Nutricia Polska). Akcję wspiera kampania reklamowa przygotowana przez firmy Ars Thanea, Heureka, Mediacom Warszawa i ACR.
W promocji „Odkryj jakość BoboVita” należy kupić pięć dowolnych zupek, obiadków lub deserków marki BoboVita w słoiczkach. Następnie potwierdzający to paragon trzeba przesłać wraz z wypełnionym zgłoszeniem, zawierającym również prawidłową odpowiedź na pytanie konkursowe. Jeden uczestnik może przesłać dowolnie dużo zgłoszeń.
Co dwa tygodnie losowane będą nagrody pieniężne (po 18 tys. zł) oraz stoliczki edukacyjne i kąpielowe ręczniczki dla dzieci, a w finale 100 tys. zł wylosowane zostanie spośród osób, które zbiorą i wyślą pięć kolorowych nakrętek.
Loterię, zaplanowaną do 9 czerwca, będą wspierać reklamę w telewizji, prasie, internecie (m.in. mailingi, działania w social media i serwisach skierowanych do rodziców) oraz sklepach.
Działania w internecie koordynują agencje Ars Thanea i Heureka. Media tradycyjne zaplanował dom mediowy Mediacom Warszawa, a kampanię w internecie - ACR.
Dołącz do dyskusji: „Odkryj jakość” w promocji BoboVity