„Odkryj nieziemską pojemność” w kampanii Samsung Grand
Rozpoczęła się kampania reklamowa lodówek Samsung z serii Grand podkreślająca zastosowaną w nich technologię Space Max. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Odkryj nieziemską pojemność”, przygotowały firmy Cheil Polska, Starcom i Havas PR Warsaw.
Reklamy lodówek Samsung Grand podkreślają, że technologia Space Max umożliwia pogłębienie i poszerzenie przestrzeni użytkowej urządzenia, dzięki czemu te lodówki mają 60 litrów dodatkowej pojemności w porównaniu do innych urządzeń o tych samych wymiarach zewnętrznych.
Kampania obejmuje konkurs „Inwazja nagród”, w ramach którego każdy, kto kupi lodówkę Samsung Grand, i zarejestruje to na stronie samsung.com/pl/grand, będzie miał szansę wygrać jedną z tysiąca walizek marki Wittchen o pojemności 60 litrów. Konkurs będzie prowadzony do 30 września br.
Działania reklamowe zaczęły się 11 sierpnia i potrwają do końca września. Obejmują telewizję, internet oraz punkty sprzedaży.
Kreację kampanii przygotowała agencja Cheii Polska, media zaplanował i kupił dom mediowy Starcom, a za działania public relations odpowiada agencja Havas PR Warsaw.
Dołącz do dyskusji: „Odkryj nieziemską pojemność” w kampanii Samsung Grand