„Odkryj w sobie kibica!” w reklamach Media Markt przed Euro 2016 (wideo)
Sieć elektromarketów Media Markt zaczęła kampanię reklamową związaną z piłkarskim Euro 2016. Za przygotowanie i realizację akcji, prowadzonej pod hasłem „Odkryj w sobie kibica!”, razem z Media Saturn Holding Polska odpowiadają firmy Denmer, Merlicek & Bergmann, Ideal Ideal i UM.
Kampania składa się z trzech spotów (w wersjach 30- i 15-sekundowych) pokazujących emocje, jakie u kibiców wywołują mecze piłkarskie. W reklamach będą też prezentowane urządzenia dostępne w sklepach Media Markt w promocyjnych ofertach. Pierwsza odsłona reklamuje telewizory i projektory.
- Za każdym razem obok niesamowitej atmosfery towarzyszącej piłkarskim rozgrywkom, obserwujemy także wzrost zainteresowania klientów nowoczesnym sprzętem, który umożliwia przeżywanie sportowych emocji w domu. Z myślą o kibicach, którzy podczas sportowych spotkań ze znajomymi i rodziną chcieliby się poczuć jak na prawdziwym stadionie, przygotowaliśmy ciekawe oferty produktowe oraz atrakcyjne warunki ich finansowania - zapowiada Andrzej Sobolik, dyrektor zarządzający siecią Media Markt.
Nowa kampania jest zmienioną odsłoną komunikacji marketingowej Media Markt pod hasłem „Odkryj w sobie dziecko!”, prowadzonej od wiosny ub.r.
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
Nowa akcja reklamowa potrwa do końca Euro 2016, czyli do połowy lipca. Jest realizowana w telewizji (w TVP1, TVP2, Polsacie, TVN i kanałach tematycznych), internecie (YouTube, Onet.pl, WP.pl, Interia.pl, Gazeta.pl) oraz radiu (m.in. Radio ZET, RMF FM, RMF Maxxx, Trójka, Jedynka).
Kreacją reklam zajęła się agencja Denmer, Merlicek & Bergmann, spoty (wyreżyserowane przez Dariusza Szendla) zrealizował dom produkcyjny Ideal Ideal. Za zakup mediów odpowiada dział planowania mediów Media Saturn Holding Polska (radio i internet) oraz dom mediowy UM (telewizja).
Dołącz do dyskusji: „Odkryj w sobie kibica!” w reklamach Media Markt przed Euro 2016 (wideo)