Odświeżona marka Crunchips w nowej imprezowej reklamie (wideo)
Firma Lorenz Bahlsen Snack World rozpoczęła kampanię reklamową odświeżającą wizerunek marki chipsów Crunchips. Za pomysł i realizację komunikacji marketingowej odpowiadają agencje Just, SMG Mediavest oraz SMG LiquidThread.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/crunchips-spot-impreza2016-655.png)
Działania reklamowe prowadzone są pod hasłem „Jest Crunchips, jest impreza!”. Koncepcja kreatywna polega na wyeksponowaniu różnych zdarzeń, które są ze sobą tak nierozłączne jak skojarzenie marki Crunchips z dobrą zabawą ze znajomymi.
W pierwszej z serii spotów promowane są Crunchipsy o smaku papryki. W kolejnej odsłonie w mediach pojawi się krótsza wersja filmu wspierająca nowe, street foodowe smaki Crunchipsów: Burger oraz Azjatycki ostry sos, które właśnie pojawiły się w sprzedaży. Spoty emitowane są w telewizji oraz serwisach VoD.
Wcześniej zaczęły się aktywności w mediach społecznościowych: Facebook, Instagram i Snapchat. Na najbliższe tygodnie zaplanowano m.in. kontynuację akcji „Wjazd na chatę” czyli odwiedziny vlogera Jacka Gadzinowskiego u najbardziej niepokornych youtuberów (m.in. IsAmU, Maciek Dąbrowski), działania związane z Euro2016 oraz konkursy z nagrodami.
Strategię i kreacją kampanii przygotowała agencja reklamowa Just. Strategią komunikacji oraz planowaniem i zakupem mediów zajmuje się agencja SMG Mediavest, a za obsługę marki Crunchips w mediach społecznościowych odpowiada SMG LiquidThread.
Dołącz do dyskusji: Odświeżona marka Crunchips w nowej imprezowej reklamie (wideo)