Ofeminin.pl z nową szatą graficzną i RWD
Serwis dla kobiet Ofeminin.pl (należący do Ringier Axel Springer Polska) wprowadził nową identyfikację wizualną i szatę graficzną. Udostępniona właśnie wersja witryny jest oparta na technologii Responsive Web Design.
Nowa szata graficzna Ofeminin.pl ma być bardziej przejrzysta i stylowa. Jednocześnie umożliwia lepsze wyświetlanie reklam wizerunkowych i natywnych. Serwis zyskał też odświeżone logo.
Obecna odsłona Ofeminin.pl działa w oparciu o technologię Responsive Web Design, dzięki czemu automatycznie dostosowuje się do wielkości ekranu (komputera czy urządzenia mobilnego), na którym jest przeglądana.
- Już ponad połowa użytkowników serwisów kobiecych grupy Aufeminin na Zachodzie odwiedza nasze serwisy, korzystając z urządzeń mobilnych. Multiscreening jest jednym z ważniejszych punktów strategii rozwoju produktu całej grupy, także Ofeminin.pl - tłumaczy Marta Badurek, CEO spółki wydającej serwis.
We wrześniu br. Ofeminin.pl zanotował 1,18 mln realnych użytkowników i 12,1 mln odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).
Dołącz do dyskusji: Ofeminin.pl z nową szatą graficzną i RWD