Ofensywa biura podróży Itaka
Itaka będzie wzmacniać wizerunek w 2006 r., zainwestuje w TV i prasę lokalną.
Biuro podróży Itaka planuje w najbliższym roku bardziej intensywnie promować swoje usługi oraz wizerunek - podał serwis "Media&Marketing Polska".
- Większy nacisk położymy na reklamę w prasie lokalnej w związku z tym, że rozrasta się sieć naszych salonów sprzedaży w mniejszych miastach. Nadal będziemy obecni w dziennikach i tygodnikach ogólnopolskich. Rozbudujemy i unowocześnimy stronę internetową. Staramy się także o długofalowy sponsoring telewizyjny programu rozrywkowego - mówi "MiMP" Piotr Henicz, dyrektor sprzedaży i marketingu Itaki.
Rozmowy prowadzone są z TVP, Polsatem i TVN.
Itaka kilka lat temu sponsorowała program "Randka w ciemno" w TVP1, który przyniósł firmie wzrost świadomości marki oraz spowodował wzrost sprzedaży usług; teraz chce wrócić do tej formuły promocyjnej. Wiosną przeprowadzi intensywną kampanię wizerunkową na outdoorze.
W 2006 r. biuro rozszerzy ofertę czarterową oraz kontynuowany będzie program lojalnościowy zainicjowany rok temu.
Dołącz do dyskusji: Ofensywa biura podróży Itaka