Ofensywa British Airways
British Airways reklamuje w radiu i internecie promocyjne ceny połączeń.
Dom mediowy Optimedia i ZED Digital, realizują kampanię reklamową promocji cenowej biletów British Airways. Kampania przebiega w ogólnopolskich i lokalnych stacjach radiowych oraz w 9 serwisach internetowych. Działania reklamowe w internecie są geotargetowne na województwa mazowieckie i podlaskie. Kreację do kampanii przygotowała agencja BBH.
Promocja pod hasłem „Odwiedź wymarzone miejsca z British Airways” potrwa do 14 listopada br. i dotyczy połączeń lotniczych do 27 najatrakcyjniejszych miejsc na świecie. W tym czasie można rezerwować bilety na wyloty do 31 marca 2007 r. z wyłączeniem okresu świątecznego (od 15 grudnia 2006 r. do 5 stycznia 2007 r.)
Specjalna oferta British Airways została przygotowana zarówno dla pasażerów latających na popularnych dalekich trasach jak i dla tych, którzy zamierzają odkrywać egzotyczne zakątki świata. Przykładowe ceny połączeń w promocji to: Nowy Jork - Jork – 820 zł + podatki i opłaty lotniskowe: 855 zł, cena całkowita: 1675 zł, Montreal – 1200 zł + podatki i opłaty lotniskowe: 786 zł, cena całkowita: 1986 zł, Pekin – 1490 zł + podatki i opłaty lotniskowe: 731 zł, cena całkowita: 2221 zł, Dubaj – 990 zł + podatki i opłaty lotniskowe: 721 zł, cena całkowita: 1711 zł.
ba.com.
Dołącz do dyskusji: Ofensywa British Airways