Ofensywa Carlsberga
Rusza najnowsza kampania reklamowa marki Carlsberg komunikująca wprowadzenie nowej butelki piwa.
Kampania stanowi jeden z elementów wsparcia rewolucyjnych zmian wizualizacji marki, wprowadzonych na początku marca br.
„Myślę, że dzięki zastosowaniu takiej „kinowej” formuły naszej reklamy, udało nam się nie tylko podkreślić unikalne cechy nowej butelki Carlsberg, ale też przedstawić je w sposób niekonwencjonalny i przyciągający uwagę.” – mówi Wojciech Żabiński, Senior Brand Manager w Carlsberg Polska.
„Bardzo istotnym elementem nowego spotu jest atmosfera wspólnej przygody w gronie przyjaciół. Można powiedzieć, że historia, którą opowiada reklama doskonale odzwierciedla esencję marki Carlsberg. Rysując sytuację świetnej wspólnej zabawy, pokazuje, że właśnie takie szczególne chwile, spędzone w gronie przyjaciół, zasługują na wyjątkowe, „prawdopodobnie najlepsze na świecie” piwo. Tym lepsze, że w nowym, unikalnym opakowaniu!” – dodaje Wojciech Żabiński.
Kampania TV przygotowana została lokalnie w Polsce, autorem kreacji jest agencja Saatchi & Saatchi Poland.
Spoty 45’ i 30’ emitowane będą począwszy od 1 kwietnia na antenach: TVP1, TVP2, TVP3, TVN, Polsat, TV4, TVN7, TVN24, At Media (AXN, Zona Europa, Canal+Sport, National Geographic, Zone Europa, MTV, Viva, VH1, Kino Polska, Ale Kino, Planete), Polsat Sport, Discovery, Animal Planet i Sport Klub.
Pierwsza, pilotażowa emisja reklamy wyemitowana została na 28 marca, podczas kolejnego meczu eliminacyjnego sponsorowanych przez markę Carlsberg Mistrzostw Euro 2008, Polska – Armenia.
Za zakup mediów odpowiada Media Direction OMD.
Dołącz do dyskusji: Ofensywa Carlsberga