Ofensywa reklamowa firmy Komfort
Właśnie ruszyła najnowsza kampania marki Komfort przygotowana przezJust. Kampania radykalnie zmienia dotychczasowy sposób komunikacjitej marki.
- Najnowsza kampania to jednocześnie jedno z największychprzedsięwzięć komunikacyjnych realizowanych przez Komfort.Dotychczasowe podejście promocyjno-cenowe zastąpiliśmy strategiąwizerunkową, która podkreśla inny aspekt marki. Komfort mając takszerokie i gruntowne doświadczenie jest wiarygodnym specjalistą idoradcą. Potrafi nie tylko zidentyfikować ale korzystnie ikomfortowo zrealizować potrzeby klientów - mówi Krzysztof Szultka,Dyrektor Marketingu Komfortu.
Stąd właśnie motyw przewodni kampanii pokazujący metamorfozymieszkania po zmianie podłogi. Kampanię rozpoczyna 30 i 15sekundowy spot telewizyjny, który będzie emitowany również wkinach. Zobaczymy również outdoor, a także ogłoszenia w prasiebranżowej oraz magazynach life-stylowych i kobiecych. Kampaniapotrwa do końca lata. Just pracuje dla Komfortu od 2005 roku.
Media do kampanii zakupiły domy mediowe: Media Concept iCarat.
Dołącz do dyskusji: Ofensywa reklamowa firmy Komfort