SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ofensywa reklamowa firmy Ströer

Pod hasłem 'Po pierwsze prestiż. Po drugie jakość. Po trzecie skuteczność. Spełnimy Twoje trzy życzenia' ruszyła kampania wizerunkowa nośnika SuperScroll - najnowszego produktu w portfelu Grupy Ströer w Polsce.

Jej głównym celem jest spozycjonowanie SuperScrolla jako najnowocześniejszego na polskim rynku outdoorowym nośnika segmentu super premium.

Aktualna kampania jest drugą odsłoną działań reklamowych SuperScrolla. Pierwsza odbyła się w kwietniu b.r. podczas launchu nowego nośnika. Wówczas reklama, której głównym motywem było hasło: „Plakat na trzy zmiany”, ukazała się w prasie branżowej: Media i Marketing Polska, Briefie i serwisie MiMP.

Jednym z głównych celów w drugiej odsłonie kampanii jest spozycjonowanie SuperScrolla jako najnowocześniejszego na polskim rynku outdoorowym nośnika segmentu super premium.

Kampania ruszyła 11 września w Internecie i obejmuje 5 serwisów branżowych  m.in. Wirtualnemedia.pl oraz 4 serwisy ekonomiczne – Gazetaprawna.pl, Prnews, Money.pl, Bankier.pl.

Kampanię internetową uzupełniają działania mailingowe (html) w serwisach: Wirtualnemedia.pl, Gazetaprawna.pl, Prnews.pl, Money.pl, Bankier.pl; billboard w newsletterze Dziennego Serwisu Press, a także bandery w newsletterze Dziennym Serwisu Media&Marketing Polska.

Od 12 września pojawiły się również ogłoszenia w prasie codziennej – Pulsie Biznesu i Rzeczpospolitej.

Kampania prasowa potrwa 3 tygodnie. Projekt kreacji w mediach oparto na głównym atucie SuperScrolla – rotacji plakatów reklamowych.

Kampania została zaplanowana przez domy mediowe Starcom i Starcom Next.

Dołącz do dyskusji: Ofensywa reklamowa firmy Ströer

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl