Ofensywa telewizyjna ITI
Grupa ITI zapowiada nowe kanały tematyczne.
Po TVN Lingua (do nauki języków obcych), nsport i TVN Discovery Historia HD, do oferty platformy cyfrowej n dojdzie kolejny kanał – tym razem religijny. Start przewidziany jest na jesień tego roku – czytamy w „Gazecie Prawnej”.
„Rocznie jesteśmy w stanie przeznaczyć na utrzymanie i produkcję kanału religijnego 20–30 mln zł. Ostateczne wydatki mogą być nawet większe. Zależeć to będzie od programów, jakie będziemy produkować” – mówi „GP” Jan Wejchert, prezydent i współwłaściciel Grupy ITI, do której należy platforma n.
Dodaje, że w przyszłości mogą pojawić się w nim reklamy, bo kanał nie jest nastawiony na zysk.
„Do końca przyszłego roku planujemy też stworzyć do czterech kolejnych kanałów z przeznaczeniem na platformę n” – dodaje Wejchert.
Przedstawiciele Grupy ITI podjęli też rozmowy z Telekomunikacją Polska i operatorami kablowymi, aby pakiety programowe platformy były dostępne także w ich ofercie.
Platforma n zadebiutowała na rynku w ostatnim kwartale ubiegłego roku. Po trzech miesiącach ma około 40 tys. abonentów.
Dołącz do dyskusji: Ofensywa telewizyjna ITI