Ponad 1 mln użytkowników VOD.pl w pierwszych dwóch tygodniach po debiucie
Nowy serwis VOD.pl w ciągu pierwszego miesiąca od uruchomienia odwiedziło ponad 1 mln realnych użytkowników - wynika z danych Mediapanel Gemius, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez TVN Warner Bros. Discovery.
VOD.pl to nowy serwis streamingowy TVN Warner Bros. Discovery, który wystartował we wtorek, 14 lutego br. Platforma została przejęta od Ringier Axel Springer Polska, ale spółka nadal wspiera serwis w budowaniu jego zasięgu. Wszystkie treści w VOD.pl można oglądać za darmo w ramach modelu AVOD - polegającego na tym, że aby uzyskać do nich dostęp, należy obejrzeć reklamy.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Jak wynika z najnowszych danych Mediapanel Gemius - udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez TVN Warner Bros. Discovery - styczność z VOD.pl w okresie od 14 lutego do 14 marca 2023 roku miało ponad 1 mln realnych użytkowników. Nadawca nie ujawnia dokładnych wyników (m.in. ile odsłon wygenerowali internauci czy ile czasu przeciętnie poświecili platformie).
- Milion realnych użytkowników to wynik, jakim może się pochwalić najmłodsze digitalowe dziecko od Warner Bros. Discovery w Polsce. Odważny ruch - wbrew trendom zamykania wszystkiego za paywallem - okazał się strzałem w 10. Platforma jest odpowiedzią na potrzeby użytkowników, którzy chcą cieszyć się najlepszymi serialami, filmami i programami bezpłatnie - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl biuro prasowe TVN Warner Bros. Discovery.
Debiut SkyShowTime z także ponad 1 mln RU
Dla porównania, w lutym br. najpopularniejszym serwisem VOD w Polsce był Netflix (miał 12,58 mln realnych użytkowników). Następnie uplasowały się: HBO Max (4,54 mln), Disney+ (4,17 mln), Player.pl (3,28 mln) i TVP VOD (3,05 mln).
Ponad 500 tytułów na start w VOD.pl
Na początek w VOD.pl pojawiło się ponad 500 tytułów różnych produkcji, głównie seriali, programów i filmów fabularnych, które są dostępne m.in. w Player.pl. W serwisie oprócz treści TVN Warner Bros. Discovery można oglądać także produkcje innych dostawców, m.in.: Paramount Global, Red Bull TV czy Grupa Kino Polska/SPI International.
Łącznie na początek udostępnionych zostało 16 tys. odcinków seriali, dokumentów, programów rozrywkowych i poradnikowych oraz filmów. W ofercie pojawiły się takie tytuły, jak m.in.: „BrzydUla”, „Diagnoza”, „Druga szansa”, „Kobieta na krańcu świata”, „Na Wspólnej”, „Warsaw Shore”, „19+”, „Żony Miami”, „Down the road”, „Dorota Was urządzi”, „Idris Elba: Bez Granic” i filmy „Całe szczęście”, „Kochaj i tańcz” oraz pierwsze trzy części „Listów do M”. Są to głównie starsze odcinki danych programów i seriali.
Ogółem w chwili uruchomienia nowej odsłony VOD.pl użytkownicy dostali ponad 8000 godzin odcinków programów rozrywkowych, seriali i filmów. Aktualnie biblioteka platformy jest sukcesywnie poszerzana.
Dołącz do dyskusji: Ponad 1 mln użytkowników VOD.pl w pierwszych dwóch tygodniach po debiucie
Serwis to taka kalka dawnego TVN Playera.
W sumie to nie rozumiem po co było otwierać kolejny serwis (Warner-Discovery ma ich w Polsce w sumie trzy
: VOD.pl, Player i HBO Max). Jeden jest co najmniej zbędny (Player). Treści płatne TVN mogłyby być hubem w HBO Max.