Ogilvy PR dalej pracuje dla Huawei, teraz także w zakresie influencer marketingu
Huawei Consumer Business Group Polska przedłuża umowę na obsługę działań public relations z Ogilvy PR. Agencja odpowiada za prowadzenie działań komunikacyjnych marki technologicznej od 2019 roku.
Huawei CBG Polska i Ogilvy PR będą kontynuować współpracę w zakresie działań PR dla produktów konsumenckich. Odpowiedzialność agencji dotyczyć będzie doradztwa strategicznego dla marki, współpracy z mediami oraz infuencerami przy wprowadzeniu na rynek nowych produktów i usług oraz organizowaniu wydarzeń specjalnych.
Huawei CBG Polska i Ogilvy PR kontynuują współpracę
Współpraca będzie obejmowała wsparcie PR dla całego portfolio produktów konsumenckich oraz usług, w tym: smartfonów, smartwatchy, laptopów, tabletów, słuchawek bezprzewodowych czy promocji sklepu z aplikacjami i grami AppGallery.
- Z Ogilvy PR Polska wiąże nas już ponad 4-letnia owocna współpraca. Przed nami nowe wyzwania. Wspólnie chcemy realizować projekty, które pozwolą nam budować tożsamość i rozpoznawalność marki Huawei wśród polskich odbiorców, a także tworzyć materiały utrzymujące zainteresowanie naszymi produktami na każdym etapie ścieżki zakupowej. Nowym elementem naszej współpracy są działania influencerskie - prowadzenie ich przez jedną agencję równolegle z działaniami PR pozwoli nam utrzymać spójność komunikacji - mówi Dorota Rakowska, marketing director w Huawei CBG Polska.
Zespołem po stronie agencji Ogilvy PR kieruje Ewa Zambrzycka-Rozner, account director.
Dołącz do dyskusji: Ogilvy PR dalej pracuje dla Huawei, teraz także w zakresie influencer marketingu