SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVN24 zwiększa przewagę nad TVP Info. Duży wzrost kanału Polsat News

Liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych w zeszłym miesiącu było TVN24. Największym wzrostem pochwalić się mogła Telewizja wPolsce, a jedyny spadek odnotowała Superstacja - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Średni dobowy udział TVN24 w lutym 2021 roku wyniósł 4,73 proc., po wzroście względem analogicznego miesiąca rok wcześniej o 9,11 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Drugie było TVP Info. Średni miesięczny wynik tego kanału wyniósł 3,68 proc. (po spadku o 13,31 proc.).

Podium uzupełnia Polsat News. W lutym br. kanał miał 1,73 proc. udziału, po wzroście względem lutego 2020 roku o 28,76 proc.

Kolejną pozycję zajął kanał TVP3 z udziałem na poziomie 1,11 proc. Jego wynik względem analogicznego okresu zeszłego roku wzrósł o 7,05 proc.

Czołową piątkę uzupełnia TVN24 BiS, którego udział wyniósł 0,38 proc. (w dół o 5,50 proc.).

Przedostatnia była Telewizja wPolsce.pl, która pochwalić się mogła największym wzrostem w zestawieniu - wynoszącym 200 proc. do 0,012 proc. udziału.

Superstacja o 57 proc. w dół

Największą stratę oglądalności zanotowała Superstacja, która w zestawieniu spadła z siódmej na ósmą lokatę. Jej wynik zmniejszył się o 56,92 proc. do 0,03 proc. udziału.

Ostatnie miejsce zajął nowy kanał Biznes24, który rozpoczął nadawanie w marcu ub.r. Jego średni rynkowy udział w lutym br. wyniósł 0,011 proc.

Największy udział (5,11 proc.) wśród grup kanałów newsowych w lutym br. miała Telewizja TVN, mająca w portfolio stacje TVN24 oraz TVN24 BiS i notująca wzrost o 7,88 proc. Kanały wyprzedziły anteny newsowe Telewizji Polskiej, których udział zmniejszył się o 9,32 proc. do 4,79 proc. (łączne dane dla TVP Info i TVP3).

Rynek kanałów informacyjnych wzrósł o 2 proc.

Łączny rynkowy udział wszystkich dostępnych na rynku stacji informacyjnych w lutym 2021 roku wyniósł 11,83 proc. Było to o 2,37 proc. więcej niż w lutym 2020 roku.

Polsat News dogania TVP Info w 16-49

Wśród widzów w grupie komercyjnej (16-49) na pozycji lidera wśród stacji informacyjnych w lutym 2021 roku znalazło się TVN24 z wynikiem 3,04 proc., po wzroście o 26,59 proc.

Na drugim miejscu znalazło się TVP Info. Stacja miała 1,75 proc. udziału, po wzroście o 5,86 proc.

Udział trzeciego Polsat News wyniósł 1,42 proc. (wzrost o 67,22 proc. - największy w zestawieniu).

Największy spadek - wynoszący 54,84 proc. do 0,014 proc. - odnotowała tutaj także Superstacja.

Spośród grup kanałów informacyjnych liderem wśród widzów w wieku 16-49 lat też był TVN. Stacje tej grupy miały tutaj 3,28 proc. udziału, po wzroście o 21,72 proc.

Wszystkie stacje newsowe w tym ujęciu miały 7,05 proc. udziału w rynku, po wzroście o 18,88 proc.

Dołącz do dyskusji: TVN24 zwiększa przewagę nad TVP Info. Duży wzrost kanału Polsat News

30 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
IOP
W TVP naprawdę muszą Pracować "Fachowcy" jak kanał jako Jedyny z 3 ( TVP Info) jest dostępny na NTC pozostałe 2 ( Polsat News TVN24) tylko w Internecie , kablówce i Satelicie i TVN24 ich wyprzedza Polsat News dogania Brawo Panie Olechowski !
odpowiedź
User
Adrian
W 16-49 Superstację wyprzedził Biznes24, który ogląda mniej niż 300 osób. Brawo Grzegorz Jankowski - miał zlikwidować i zlikwidował.
odpowiedź
User
Twoję imię/nick
W 16-49 Superstację wyprzedził Biznes24, który ogląda mniej niż 300 osób. Brawo Grzegorz Jankowski - miał zlikwidować i zlikwidował.
On się zna na telewizji bo przecież ją ogląda. Kolejny raz potwierdziło się, że nie da się przeszczepić kogoś z prasy do robienia TV. Tego ostatniego trzeba się zwyczajnie nauczyć, pracując latami. Pan Grzegorz zadekował się już w swoim gabinecie i chce jedynie jak najdłużej trzymać się stołka- taka monetyzacja biznesowej porażki.
odpowiedź