Polo TV liderem kanałów muzycznych
Najpopularniejszym kanałem muzycznym w listopadzie 2023 roku było Polo TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł kanał Music Box Polska, a najwięcej straciła stacja Nuta Gold - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Udział naziemnego kanału Polo TV w listopadzie 2023 roku wyniósł 0,34 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wynik stacji zwiększył się o 25,93 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Druga była Eska TV, której udział wyniósł 0,21 proc., po wzroście o 40 proc.
Podium uzupełnia kanał Stars.tv (0,12 proc. udziału; -7,69 proc.).
Music Box Polska z największym wzrostem
Z 16. na 9. miejsce awansował kanał Music Box Polska (do góry o 200 proc. do 0,03 proc.). Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.
Z kolei najwięcej straciły ex aequo stacje Nuta Gold i Vox Music TV - było to 50 proc. do 0,01 proc. udziału.
Polo TV na czele także w 16-49
W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat w listopadzie 2023 roku liderem także było Polo TV. Udział kanału, po wzroście o 64,71 proc., wyniósł 0,56 proc.
Z trzeciego na drugie miejsce awansowała Eska TV, której udział wyniósł 0,38 proc. (do góry o 52 proc.). Podium uzupełnia kanał 4Fun.TV, który spadł z drugiej lokaty (+ 7,69 proc. do 0,28 proc.).
W tym ujęciu najwięcej też zyskała stacja Music Box Polska (100 proc. do 0,06 proc.). Na czele spadków znalazł się kanał Eska Extra (42,86 proc. do 0,04 proc.).
Dołącz do dyskusji: Polo TV liderem kanałów muzycznych