„Kuchenne rewolucje” ogląda 1,96 mln widzów. TVN liderem w 16-49
Najnowszy sezon „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler po trzech odcinkach gromadzi 1,96 mln widzów, o 210 tys. osób mniej niż rok temu. Reality-show daje TVN drugie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i pozycję niekwestionowanego lidera w 16-49.
21. sezon „Kuchennych rewolucji” oglądać obecnie można w czwartki o godz. 21.30, począwszy od 5 marca br. Trzy pierwsze odcinki najnowszej serii programu TVN śledziło średnio 1,96 mln osób. Przełożyło się to na 14,91 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 20,88 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 18,28 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Do tej pory największą widownię przyciągnął trzeci odcinek programu Magdy Gessler, który śledziło średnio 2 mln widzów.
Emitowane w analogicznym okresie ub.r. trzy pierwsze odcinki dziewiętnastej serii „Kuchennych rewolucji” gromadziły średnio 2,17 mln osób, co dało stacji 16,73 proc. udziału w 4+, 23,23 proc. w grupie 16-49 oraz 20,70 proc. w grupie 16-59. Program TVN stracił 210 tys. widzów.
TVN w czasie emisji premierowych odcinków „Kuchennych rewolucji” jest wiceliderem w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce zajmuje TVP1, emitująca w tym czasie gł. „Sprawę dla reportera”, co przekłada się na 16,29 proc. udziału. Za TVN plasują się: Polsat („Przyjaciółki” i „Zdrady”; 9,09 proc.) oraz TVP2 (gł. filmy fabularne; 3,06 proc.).
Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVN jest zdecydowanym liderem.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 8,45 proc.
Dołącz do dyskusji: „Kuchenne rewolucje” ogląda 1,96 mln widzów. TVN liderem w 16-49