329 tys. widzów nowego programu „Nasza Klasa” w Czwórce
Nowy program „Nasza Klasa” gromadzi średnio 329 tys. widzów. Czwórka w czasie jego emisji przegrywa walkę o widza z konkurencyjnymi kanałami TV Puls i TVN7.
Przez pierwsze dwa tygodnie emisji „Naszą Klasa” w Czwórce oglądać można było we wtorki o godz. 21.30 i 22.00 (3 i 10 września), a od trzeciego tygodnia produkcja została przeniesiona na niedziele na godz. 16.00 i 17.30. Średnia oglądalność pierwszych trzech premierowych odcinków serialu wyniosła 329 tys. widzów, co przełożyło się na 2,87 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 2,28 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 2,84 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Największą widownię miał pierwszy odcinek. Śledziło go średnio 512 tys. osób.
Czwórka w czasie emisji programu przegrywa walkę o widza ze swoimi głównymi konkurentami. Kanał TV Puls w tym czasie ma 3,77 proc. udziału, a TVN7 - 3,23 proc.
Również wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 Czwórka wypada najsłabiej na tle swoich głównych konkurentów.
„Nasza Klasa” to polska wersja formatu o międzynarodowym tytule „Facing the Classroom”. Formuła programu oparta jest na spotkaniach dzieci z gwiazdami polskiej piosenki, aktorami, sportowcami, tancerzami, dziennikarzami, artystami kabaretowymi i osobowościami świata kultury, podczas których goście odpowiadają na pytania dzieci i wykonują przygotowane przez nie zadania specjalne.
Udział Czwórki w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 4,16 proc.
Dołącz do dyskusji: 329 tys. widzów nowego programu „Nasza Klasa” w Czwórce