SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

23. sezon serialu „Ojciec Mateusz” zyskał widzów, TVP1 zdystansowała konkurencję

23. sezon „Ojca Mateusza” oglądało średnio 3,03 mln osób. W porównaniu do emitowanej rok temu 21. serii, widownia produkcji wzrosła o 60 tys. oglądających. Serial nadal dał TVP1 pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego, a wpływy z reklam wyniosły 9,32 mln zł.

Artur Żmijewski i Mikołaj Roznerski w 23. sezonie „Ojca Mateusza”; fot. ATM Grupa Artur Żmijewski i Mikołaj Roznerski w 23. sezonie „Ojca Mateusza”; fot. ATM Grupa

Premierowe odcinki 23. serii „Ojca Mateusza” emitowane były w TVP1 w czwartki o godz. 20.35, w okresie od 27 lutego do 14 maja br. Oglądało je średnio 3,03 mln widzów. Przełożyło się to na 20 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 13,31 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 15,44 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Największą popularnością cieszył się odcinek serii z 16 kwietnia. Zgromadził przed telewizorami 3,28 mln oglądających.

Względem analogicznego okresu ubiegłego roku, widownia „Ojca Mateusza” wzrosła o 60 tys. osób. Wówczas 21. edycja produkcji średnio przyciągała przed ekrany 2,97 mln osób, co przełożyło się na 20,45 proc. udziału w 4+, 10,30 proc. w 16-49 oraz 15,47 proc. w 16-59.

TVP1 w czasie emisji „Ojca Mateusza” nadal była zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego w grupie 4+. Drugie miejsce zajął TVN, nadający wówczas serial „Na Wspólnej” oraz teleturniej „Milionerzy”, co przełożyło się na 10,85 proc. udziału. Dalej uplasowały się: Polsat (gł. „Nasz nowy dom” i „Przyjaciółki”; 9,03 proc.) oraz TVP2 (gł. filmy fabularne oraz serial „Będzie dobrze, kochanie”; 3,43 proc.).

Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59.

Wpływy reklamowe wokół „Ojca Mateusza 23” wyniosły 9,32 mln zł. Dla porównania „Ojciec Mateusz 21” zarobił z reklam 10,26 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Serial produkuje ATM Grupa.

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 9,68 proc.

Dołącz do dyskusji: 23. sezon serialu „Ojciec Mateusz” zyskał widzów, TVP1 zdystansowała konkurencję

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
widz
Świetnie, to bardzo dobry serial. Dobrze, że widownia dopisuje i daje Jedynce pozycję lidera we wszystkich grupach.
0 0
odpowiedź
User
Rafik
klapa i klapa gnioty... porażkaaaaaa
0 0
odpowiedź
User
Seba
TVP powinna wprowadzić do NTC tvp seriale i puszczać wszystkie premiery również tam np z godzinnym opóźnieniem (lub wyprzedzeniem) odebrała by w ten sposób sporo widzów konkurencji
0 0
odpowiedź