SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

2,2 mln widzów „W rytmie serca 2”, Polsat liderem rynku. Powstanie trzeci sezon

Drugi sezon „W rytmie serca” oglądało średnio 2,20 mln widzów, o 120 tys. widzów mniej niż „Kabaret na żywo” pokazywany w tym paśmie rok temu. Produkcja dała Polsatowi pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 25,85 mln zł.

„W rytmie serca 2” na antenie Polsatu oglądać można w niedziele o godz. 20.00, począwszy od 4 marca br. (w dniu premiery stacja pokazała również dodatkowy odcinek o 21.05). Średnia widownia serialu wyniosła 2,20 mln osób, co przełożyło się na 14,20 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 11,68 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 12,70 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył drugi odcinek - zgromadził on przed telewizorami 2,62 mln oglądających.

Dla porównania, drugą serię „Kabaretu na żywo” pokazaną rok temu w tym paśmie oglądało średnio 2,32 mln osób, co przełożyło się na 14,73 proc. udziału w 4+, 14,85 proc. w 16-49 i 15,31 proc. w 16-59. Oznacza to, że serial „W rytmie serca” miał o 120 tys. widzów mniej.

Z kolei średnia widownia pierwszego sezonu produkcji, emitowanego jesienią ub.r., wyniosła 2,33 mln osób, co przełożyło się na 14,33 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 12,72 proc. w grupie 16-49 oraz 13,74 proc. w grupie 16-59.

Polsat w paśmie nadawania serialu zajął pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Wiceliderem w tym paśmie była TVP1, która emitując wtedy serwis sportowy, „Blondynkę”, „Wojenne dziewczyny” i filmy fabularne, osiągała 12,85 proc. udziału. Trzeci był TVN (gł. „MasterChef Junior”; 11,24 proc.), a czwarta - TVP2 (filmy fabularne; 4,82 proc.).

Również wśród widzów w grupie 16-59 Polsat był wiceliderem rynku, a w grupie 16-49 lat zajął miejsce drugie.

Wpływy z reklam pokazanych przy premierowych odcinkach właśnie zakończonej edycji serialu wyniosły 25,85 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Jak już informowaliśmy jako pierwsi, Polsat podjął decyzję o realizacji trzeciej edycji produkcji, która będzie emitowana jesienią tego roku.

13-odcinkowy serial „W rytmie serca” opowiada o losach zdolnego chirurga dr Adama Żmudy, który zmuszony do rezygnacji z pracy w renomowanym szpitalu, planuje zmienić swoje życie i chce dołączyć do Lekarzy bez Granic w Afryce. Przed wyjazdem odwiedza rodzinne miasto, Kazimierz Dolny, w którym na jaw wychodzą skrywane sekrety. Producentem wykonawczym projektu jest należąca do Tadeusza Lampki firma Artrama.

W drugim sezonie produkcji widzowie ponownie mogli oglądać m.in. Mateusza Damięckiego, Barbarę Kurdej-Szatan, Marię Dębską, Piotra Polka, Piotra Fronczewskiego i Małgorzatę Foremniak. Do obsady produkcji dołączył raper i zawodnik MMA Paweł Ryszard Mikołajuw (znany jako Popek) i Artur Żmijewski.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 10,91 proc.

Dołącz do dyskusji: 2,2 mln widzów „W rytmie serca 2”, Polsat liderem rynku. Powstanie trzeci sezon

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Michał
Dobry serial
odpowiedź
User
MKul
Nareszcie na niedzielny wieczór POLSAT ma ciekawą propozycje mojej rodziny.
odpowiedź
User
Marcin Lewandowski
Gdy będą trzecia seria i archiwalne odcinki serialu "W rytmie serca", jak zapowiedziała Nina Terentiew, oglądalność chyba będzie rosnąć na maxa. Emisja serialu aż 2 razy w tygodniu:
Sobota 20:30 (archiwalne odcinki, emisja po premierowych odcinkach serialu "Świat według Kiepskich")
Niedziela 20:00 (trzeci sezon)
odpowiedź