Ogólnopolski Festiwal Reklamy Złote Orły 2004
Na tegoroczny Festiwal nadesłano 357 prac od 68 agencji, firm i instytucji
Jest to znacznie większa ilość prac niż w roku ubiegłym.
Można śmiało powiedzieć, że tegoroczny konkurs spotkał się z większym niż w ostatnich latach zainteresowaniem. Poza stałymi uczestnikami Festiwalu, zgłosili się do konkursu także nowi. Dobrym pomysłem było na pewno stworzenie osobnej konkurencji dla kampanii reklamowych.
Rekordową liczbę prac w historii swojego udziału w Złotych Orłach, bo aż 41 nadesłała agencja PZL; McCann-Erickson - 23 prace; Gruppa66 Ogilvy - 21 prac, Firma Reklamowa KUC z Krakowa - 18 prac, Euro RSCG Warsaw, Nos BBDO oraz G7 - po 17; Paralotna - 16; J. Walter Thompson Parintex - 14 oraz DDB Warszawa - 12 prac
Dołącz do dyskusji: Ogólnopolski Festiwal Reklamy Złote Orły 2004