Okocim - nowa marka
Kanałem komunikacyjnym jest "spontaniczne rekomendacje znawców dobrego okocimskiego piwa"
Na sklepowych półkach dostępne jest nowe piwo Okocim. Choć pojawieniu się produktu nie towarzyszy intensywna kampania promocyjna, o fakcie tym doskonale wiedzą wytrawni koneserzy złocistego trunku. OKOCIM wprowadzono właśnie z myślą o nich. Kanałem komunikacyjnym nie jest spot telewizyjny czy reklama prasowa lecz przekaz ustny - spontaniczne rekomendacje znawców dobrego okocimskiego piwa.
Okocim zastąpił na sklepowych półkach Okocim Jasne Pełne. Jego smak oparty jest na sprawdzonej, oryginalnej okocimskiej recepturze. Piwo zawiera 12,5% ekstraktu i 5,8% alkoholu. Dostępne jest w butelce zwrotnej i puszce o pojemności 500 ml, a stylistyka opakowania nadaje marce wyrazisty charakter i zdecydowanie wyróżnia ją spośród innych piwnych produktów. Nowa, atrakcyjna szata graficzna z pewnością zachęci konsumentów do sięgnięcia po nowy OKOCIM.
W swoim założeniu jest to piwo dla wybranych, dla koneserów. Jego wprowadzenie oparte jest na nieformalnej komunikacji - "famie", która nie ma nic wspólnego z komercyjnym przesytem reklamowym. Przy launchu tego produktu stawiamy na rekomendacje samych konsumentów podawane z ust do ust - to najskuteczniejsza "reklama" - mówi Arkadiusz Dobosz, senior brand manager w Carlsberg Okocim S.A.
Dołącz do dyskusji: Okocim - nowa marka