Okocim 'z przyjemnością' reklamuje zmienioną butelkę (wideo)
W telewizji rusza kolejny etap wizerunkowej kampanii reklamowejpiwa Okocim. Akcja promuje odświeżony design butelek tej marki.
W telewizyjnej kampanii reklamowej piwa Okocim wykorzystywanyjest 15-sekundowy spot pokazujący zmienioną butelkę, w którejdostępne są wszystkie warianty tej marki: Okocim Premium Pils,Okocimia Premium Mocne i Okocim Pszeniczne. Kreacja przedstawiabutelkę o ergonomicznym kształcie i grawerowanej powierzchni,budując atmosferę chwili przyjemności i relaksu. - Położyliśmy teżnacisk na sugestywne ukazanie smaku piwa 'ukrytego' w tej butelce -mówi Aldona Szczerba, marketing manager w Carlsberg Polska.
Akcja jest prowadzona zarówno w stacjach ogólnych (m. in.: TVN iPolsat), jak i tematycznych (m.in. TVN Turbo, Polsat Sport, ExtremeSport , Discovery). Kreację kampanii przygotowała agencja Red8, amedia zaplanował i zakupił dom mediowy Media Direction OMD.
Dołącz do dyskusji: Okocim 'z przyjemnością' reklamuje zmienioną butelkę (wideo)