SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Okocimscy piwowarzy opowiadają, jak powstają piwa Okocim Radler (wideo)

Rozpoczęła się nowa telewizyjna kampania promująca piwo Okocim Radler, produkowane przez Carlsberg Polska. Spot w formie paradokumentu emitowanych jest w największych stacjach telewizyjnych. Kampanię przygotowały agencje Upside, EDDA i PHD Media Direction.

Obecnie rozpoczęte działania reklamowe, w których promowane są Okocimskie radlery jest kontynuacją dotychczasowych aktywności marki Okocim. Spot ma formę paradokumentu. Okocimscy piwowarzy opowiadają w filmie o swojej pracy przy powstawaniu radlerów i poszukiwaniu ich idealnego smaku.

Reklamy emitowane są w największych stacjach: TVN, TVP i Polsacie oraz w kanałach tematycznych. Ich uzupełnieniem są działania w internecie, za które odpowiada agencja Upside. Pełna linia radlerów pojawi się również na billboardach w formacie giganto w 10 lokalizacjach, przy najbardziej uczęszczanych trasach w Polsce. Dodatkowo w punktach sprzedaży są wyeksponowane materiały POS, które przygotowała agencja EDDA. Jest ona także odpowiedzialna za rebranding marki Okocim i stworzenie linii nowych etykiet, na których podpisali się piwowarzy z okocimskiego browaru. Media zaplanował dom mediowy PHD Media Direction.

Na rynku dostępne są trzy warianty smakowe radlerów okocimskich: Okocim Radler Limonka, Okocim Radler Grejpfrut z limonką oraz tegoroczna nowość Radler Limonka z owocami leśnymi. Ten ostatni wariant trafił na rynek w marcu br.

Dołącz do dyskusji: Okocimscy piwowarzy opowiadają, jak powstają piwa Okocim Radler (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl