Męska siła przy tłoczeniu w reklamie Oleju Kujawskiego (wideo)
W nowym spocie Oleju Kujawskiego (produkowanego przez ZT Kruszwica) oprócz kobiet w strojach ludowych występuje grupa mężczyzn. Kampanię przygotowały firmy marketingowe PZL, Bomaye, Lunapark, Juice Sound i Starcom.
Reklama jest utrzymana w konwencji wcześniejszych spotów Oleju Kujawskiego: w wiejskiej kuchni kobiety w strojach ludowych gotują z użyciem promowanego produktu, śpiewając o nim na tradycyjną melodię.
Tym razem do pomieszczenia przychodzi po pomoc współczesna kobieta, której słabo wychodzi gotowanie. Pojawia się też grupa młodych mężczyzn pokazujących, że Olej Kujawski jest wytwarzany z pierwszego tłoczenia.
Latem ub.r. Olej Kujawski był reklamowany w wersji z ziołami, natomiast na przełomie ub. i br. promowano Olej Kujawski 3 ziarna.
Kreację nowej kampanii przygotowała agencja reklamowa PZL. Spot wyreżyserował Iwo Zaniewski, realizacją zajął się dom produkcyjny Bomaye, postprodukcją - Lunapark, a udźwiękowieniem - studio Juice Sound.
Za planowanie i zakup mediów dla ZT Kruszwica odpowiada dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Męska siła przy tłoczeniu w reklamie Oleju Kujawskiego (wideo)