„Elektronika w internetowej cenie” od Wielkiego Ole w kampanii reklamowej OleOle.pl (wideo)
Sklep internetowy OleOle.pl (należący do Euro-netu) rozpoczął kampanię reklamową pod hasłem „Elektronika w internetowej cenie”. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają firmy marketingowe Think ECO, Graffiti Films i MediaCom Warszawa.
Głównym bohaterem reklam jest wyglądający jak przybysz z kosmosu Wielki Ole, który pomaga ludziom mającym stary sprzęt elektroniczny i marzącym o nowych gadżetach. Przekręca przy tym niektóre słowa, tak żeby miałt końcówkę „ole” i kojarzyły się z nazwą promowanego e-sklepu.
- Zdecydowaliśmy się pokazać emocjonalne historie, w których prym wiodą ludzkie pragnienia i codzienne niedogodności w połączeniu z niecodziennym bohaterem. Wielki Ole to człowiek internetu, o srebrnej twarzy i złotym sercu, który przybywa do ludzkiego świata z internetową ceną na elektronikę. Wszystko w filmowej konwencji - opisuje Joanna Hanusewicz, koordynator ds. komunikacji marketingowej OleOle.pl.
- W tegorocznej kampanii zależało nam, żeby wyróżnić się w blokach reklamowych, zostać zapamiętanym i jednocześnie opowiedzieć o sprzęcie elektronicznym w atrakcyjnych cenach w odrobinę inny sposób, niż przyzwyczaiła nas do tego kategoria elektroniki użytkowej. - dodaje Rafał Urtate, menedżer ds. marketingu OleOle.pl.
Akcja reklamowa obejmuje telewizję i internet (spoty 30-, 15- i 10-sekundowe). Potrwa do końca roku.
Kreacja kampanii została przygotowana we współpracy z agencją Think ECO, spot wyreżyserowała Anna Maliszewska, a wyprodukowało Graffiti Films. Za zakup mediów internetowych odpowiada zespół Euro–net, a za zakup czasu reklamowego w telewizji - MediaCom Warszawa.
Dołącz do dyskusji: „Elektronika w internetowej cenie” od Wielkiego Ole w kampanii reklamowej OleOle.pl (wideo)