Powstała grupa marketingowo-technologiczna Brand New Galaxy, na czele Olga Adamkiewicz
Na rynku zadebiutowała grupa marketingowo-technologiczna Brand New Galaxy (BNG). Kieruje nią Olga Adamkiewicz, była dyrektor marketingu Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja, wcześniej przez 9 lat związana z Procter & Gamble.
Brand New Galaxy to niezależna platforma integrująca tzw. „smart business solutions” w obszarze marketingu i technologii. Firma zaprasza do współpracy kolejne podmioty, oferując współdzielenie usług i narzędzi oferowanych przez poszczególne spółki oraz przestrzeń biurową, opiekę HR-ową, finansową czy prawną.
W skład grupy wchodzą cztery firmy: Pathfinder 23 - startup aktywujący marki w obszarze e-commerce, Spacecamp - agencja digitalowa o profilu kreatywno-technologicznym, Life on Mars - agencja through the line, budująca komunikację marek w ekosystemie digital i poza nim oraz Synthrone - platforma do automatyzacji wdrożeń oraz analityki obecności marek w e-commerce.
Trwają rozmowy z kolejnymi podmiotami, z czego dwa mają dołączyć do firmy jeszcze w tym roku.
Udziałowcem Brand New Galaxy został Magnus Wiberg - szwedzki inwestor powiązany z funduszem eEquitym który prywatnie dofinansował spółkę.
Do projektu dołączyła grupa menadżerów, związana wcześniej z Saatchi&Saatchi IS, m.in.: Michał Glapiński (managing partner Pathfinder 23 - poprzednio managing director S&S IS), Szymon Domżał (EVP/managing partner Pathfinder 23 - poprzednio EVP S&S IS), Julia Dziurbiejko (managing director Pathfinder 23 - poprzednio client service director S&S IS), Marek Palak (managing partner spacecamp - poprzednio chief operations officer S&S IS), Krzysztof Waligórski (business director Synthrone - poprzednio digital director S&S IS), Tomasz Waligóra (chief strategy officer Pathfinder 23, poprzednio global e-commerce evangelist S&S IS), Marek Różycki (client service director Pathfinder 23, poprzednio business director S&S IS), Marek Składzień (head of design Pathfinder 23, poprzednio e-commerce art director S&S IS), Sławomir Kroczak (chief technology officer Synthrone, poprzednio head of R&D S&S IS), Jarosław Przybyszewski (chief operations officer Synthrone & Pathfider 23, poprzednio business director S&S IS), Tomasz Morkowski (creative director Spacecamp, poprzednio head of creative execution team S&S IS) czy Jakub Duks (senior art director Spacecamp, poprzednio senior art director S&S IS).
- Najbardziej jestem dumna z faktu, że wizją stworzenia tego typu ekosystemu, udało mi się zarazić tak świetnych i utalentowanych ludzi. Jednocześnie zapraszam wszystkich, którzy chcieliby się przekonać, że nie trzeba wyjeżdżać do Kalifornii, aby pracować w stylu i dynamice charakterystycznym dla Doliny Krzemowej - podkreśla Olga Adamkiewicz, szefowa BNG.
Obecnie w ramach Brand New Galaxy pracuję ponad 70 osób, a do końca roku dołączy kolejnych 40.
Dołącz do dyskusji: Powstała grupa marketingowo-technologiczna Brand New Galaxy, na czele Olga Adamkiewicz