SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Grupa OLX przenosi obsługę mediową do Mindshare

Grupa OLX, do której należą takie serwisy ogłoszeniowe, jak OLX, Otodom i Otomoto zakończyła przetarg mediowy, wybierając do współpracy agencję mediową Mindshare, należącą do GroupM/WPP.

Od teraz za planowanie i zakup mediów do kampanii Grupy OLX odpowiada agencja mediowa Mindshare (GroupM/WPP), która została wybrana do współpracy w wyniku konkursu ofert.

Poprzednio zajmował się tym dom mediowy Media Concept, który wygrał przetarg mediowy Grupy OLX w styczniu 2020 roku.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Wcześniej Grupa OLX współpracowała w tym zakresie m.in. z domem mediowym UM (Mediabrands).

Reklamowo firma współpracuje przy kampaniach z takimi agencjami, jak PZL, DDB Warszawa, Madogz.

Dołącz do dyskusji: Grupa OLX przenosi obsługę mediową do Mindshare

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl