SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

OMD i Carat powalczą o budżet Vodafone

Domy mediowe OMD i Carat pozostały w finałowej rozgrywce przetargu na planowanie i zakup mediów dla operatora telefonii komórkowej Vodafone.

Z walki o warty 58 milionów funtów brytyjski budżet sieci wyeliminowane zostały natomiast MPG, Universal McCann oraz Walker Media - informuje serwis Brand Republic.

Przez ostatnie siedem lat OMD był odpowiedzialny za planowanie i zakup mediów dla Vodafone w Wielkiej Brytanii, podczas gdy Carat obsługuje budżet operatora w Irlandii.

To kolejna rywalizacja obu domów mediowych w ostatnim czasie, po tym jak OMD pokonał Carat w walce o warty 650 milionów funtów budżet medialny grupy Renault-Nissan w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA).

źródło: Brand Republic

Dołącz do dyskusji: OMD i Carat powalczą o budżet Vodafone

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl