OMD z medialnym budżetem Coty
Dom mediowy OMD wygrał przetarg na planowanie i zakup mediów dla firmy Coty na czterech anglojęzycznych rynkach.
Należąca do holdingu Omnicom agencja będzie odpowiedzialna za medialną obsługę międzynarodowego koncernu kosmetycznego w USA, Kanadzie, Wielkiej Brytanii oraz Irlandii.
Przetarg obejmował wszystkie te kraje w jednym pakiecie. W finałowej fazie rywalizacji OMD pokonał dom mediowy MPG (Havas), a na wcześniejszym etapie wyeliminowany został Maxus (WPP).
Coty, do którego należą takie marki jak Calvin Klein, Rimmel, La Cross, Cerruti, Chloe, Davidoff i Joop!, jest w trakcie przeglądu swoich zobowiązań medialnych również na innych światowych rynkach, ale jak na razie nie są znane żadne decyzje firmy w tym zakresie.
Dołącz do dyskusji: OMD z medialnym budżetem Coty