SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Omnicom Media Group z globalnym budżetem Chanel

Firma Chanel zakończyła trwający od kilku miesięcy przetarg na globalną obsługę mediową. Swój budżet powierzyła grupie Omnicom Media Group kończąc tym samym blisko 20-letnią współpracę z WPP.

Chanel ruszył z przetargiem na globalną obsługę mediową ruszyła w czerwcu br.

Firma zdecydowała się powierzyć swój globalny budżet mediowy Omnicom Media Group, która rozpocznie obsługę z początkiem 2022 roku.

Chanel wydaje około 380 milionów dolarów na media - wg firmy badawczej COMvergence. Prawie mln milionów dolarów przeznaczono na Amerykę Północną. Największa część wydatków trafia do regionu Azji i Pacyfiku (170 mln dolarów) i 110 mln dolarów jest wydawanych w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki.

„Po kilkumiesięcznym konkursie ofertowym zdecydowaliśmy, że od stycznia 2022 roku naszą nową globalną agencję mediową będzie Omnicom. Pragniemy podziękować WPP za cenne rady i współpracę wspierającą nasz rozwój w ciągu ostatnich dwóch dekad" - informuje Chanel w wydanym oświadczeniu.

Przetarg koordynowała firma MediaSense.

Dołącz do dyskusji: Omnicom Media Group z globalnym budżetem Chanel

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl