Omnicom Media Group z globalnym budżetem Chanel
Firma Chanel zakończyła trwający od kilku miesięcy przetarg na globalną obsługę mediową. Swój budżet powierzyła grupie Omnicom Media Group kończąc tym samym blisko 20-letnią współpracę z WPP.
Chanel ruszył z przetargiem na globalną obsługę mediową ruszyła w czerwcu br.
Firma zdecydowała się powierzyć swój globalny budżet mediowy Omnicom Media Group, która rozpocznie obsługę z początkiem 2022 roku.
Chanel wydaje około 380 milionów dolarów na media - wg firmy badawczej COMvergence. Prawie mln milionów dolarów przeznaczono na Amerykę Północną. Największa część wydatków trafia do regionu Azji i Pacyfiku (170 mln dolarów) i 110 mln dolarów jest wydawanych w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki.
„Po kilkumiesięcznym konkursie ofertowym zdecydowaliśmy, że od stycznia 2022 roku naszą nową globalną agencję mediową będzie Omnicom. Pragniemy podziękować WPP za cenne rady i współpracę wspierającą nasz rozwój w ciągu ostatnich dwóch dekad" - informuje Chanel w wydanym oświadczeniu.
Przetarg koordynowała firma MediaSense.
Dołącz do dyskusji: Omnicom Media Group z globalnym budżetem Chanel