Onet.pl wprowadza do swojej oferty miniserwisy reklamowe
Onet.pl wprowadził do swojej oferty reklamowej miniserwisyotwierające się po kliknięciu w bannery Jako pierwsza z tegonośnika skorzystała Toyota.
Wprowadzony przez Onet.pl miniserwis to format reklamowyotwierający się na stronie głównej portalu po kliknięciu w banner.- Dajemy reklamodawcom możliwość zamieszczenia na takiejminiwitrynie kilku formatów wideo, tworzenia playlist,interaktywnych galerii graficznych i tekstowych, budowy formularzykonkursowych itp. - opisuje Rafał Zarzycki, dyrektor pionu produktureklamowego w Grupie Onet.pl. Przedstawiciele portalu podkreślająatrakcyjność, nie inwazyjność i interaktywność tej formyreklamowej, z której można skorzystać po wykupieniu w nim dowolnejreklamy graficznej.
Onet.pl zastosował już miniserwis do autopromocji swojej stronymotoryzacyjnej, natomiast pierwszą firmą zewnętrzną, którazdecydowała się na użycie tego formatu w swojej kampanii, jestToyota. - Akcja reklamująca modele Verso, Urban Cruiser, Avensis iQwykorzystywała spot telewizyjny, który został osadzony w osobnymoknie video - opisuje Anna Walczak z ZED Digital, internetowejkomórki ZenithOptimedia realizującej tę kampanię.
Dołącz do dyskusji: Onet.pl wprowadza do swojej oferty miniserwisy reklamowe