SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Onet.pl wprowadza do swojej oferty miniserwisy reklamowe

Onet.pl wprowadził do swojej oferty reklamowej miniserwisyotwierające się po kliknięciu w bannery Jako pierwsza z tegonośnika skorzystała Toyota.

Wprowadzony przez Onet.pl miniserwis to format reklamowyotwierający się na stronie głównej portalu po kliknięciu w banner.- Dajemy reklamodawcom możliwość zamieszczenia na takiejminiwitrynie kilku formatów wideo, tworzenia playlist,interaktywnych galerii graficznych i tekstowych, budowy formularzykonkursowych itp. - opisuje Rafał Zarzycki, dyrektor pionu produktureklamowego w Grupie Onet.pl. Przedstawiciele portalu podkreślająatrakcyjność, nie inwazyjność i interaktywność tej formyreklamowej, z której można skorzystać po wykupieniu w nim dowolnejreklamy graficznej.

onetreklama

Onet.pl zastosował już miniserwis do autopromocji swojej stronymotoryzacyjnej, natomiast pierwszą firmą zewnętrzną, którazdecydowała się na użycie tego formatu w swojej kampanii, jestToyota. - Akcja reklamująca modele Verso, Urban Cruiser, Avensis iQwykorzystywała spot telewizyjny, który został osadzony w osobnymoknie video - opisuje Anna Walczak z ZED Digital, internetowejkomórki ZenithOptimedia realizującej tę kampanię.

Dołącz do dyskusji: Onet.pl wprowadza do swojej oferty miniserwisy reklamowe

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl