SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Opoczno tworzy z pasją

Opoczno S.A. rozpoczęła telewizyjną kampanię reklamową swoich nowych kolekcji płytek Diuna, Matta i Ałtaj.

Motywem przewodnim wszystkich spotów jest hasło: "Najlepsze rzeczy rodzą się z pasji".

"Dbamy o Wasz dobry nastrój" jest kampanią produktową, której głównym celem jest promocja nowych kolekcji płytek ceramicznych Opoczna. Każdy spot reklamowy, skierowany jest do innej grupy naszych klientów i prezentuje płytki o odmiennym charakterze, wzorze i przeznaczeniu. Są to produkty, które zaspokajają preferencje różnych klientów. - Każda kolekcja zrodziła się z pasji do tworzenia niepowtarzalnych płytek i skierowana jest do osób mających dobry gust, otwartych na nowe pomysły i lubiących stosować ciekawe rozwiązania przy wykańczaniu wnętrz - powiedział Daniel Szafulera, kierownik marketingu firmy Opoczno S.A.

Kampania telewizyjna jest kontynuacją obecności firmy w mediach ogólnopolskich i w sezonie letnich prac remontowo-wykończeniowych będzie silnym wsparciem sprzedaży produktów marki Opoczno.

Inspiracją do stworzenia trzech spotów reklamowych były wspomnienia z podróży do dalekich krajów. Matta to płytki nawiązujące do kultury dalekiego wschodu. Ich orientalny klimat przywodzi na myśl wspomnienia z kraju "Kwitnącej Wiśni". Diuna to kolekcja z piasków pustyni, z motywami wielbłądzich karawan, tak charakterystycznych dla tajemniczego Egiptu. Trzecia kolekcja - Ałtaj, w której motywem przewodnim jest aromatyczna kawa, kojarzy się z gorącymi tropikami Indii, Ameryki Północnej i Środkowej. Motywem przewodnim filmów jest hasło: "Najlepsze rzeczy rodzą się z pasji". - Chcieliśmy przywołać pozytywne wspomnienia widza, dlatego nawiązaliśmy do dobrze kojarzących się mmejsc wakacji. W wielu z nas drzemie natura podróżnika, i dlatego chcemy mieć w swoim otoczeniu motywy kojarzące się z niezapomnianymi ekspedycjami" - dodaje Daniel Szafulera.

Kampania obecna będzie w TVP 1 i TVP 2 oraz TVN i Polsat. 15 sekundowe spoty są kontynuacją kampanii prasowej rozpoczętej w marcu. Reklamy prasowe nowych kolekcji Opoczna obecne są także w magazynach wnętrzarskich: Dobre Wnętrze, Dom&Wnętrze, M jak Mieszkanie, Moje Mieszkanie, Cztery Kąty.

Spot reklamowy został przygotowany przez agencję DDB Warszawa, a zakupem mediów zajęła się firma OMD Macroscope.

Dołącz do dyskusji: Opoczno tworzy z pasją

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl