Option One realizuje projekt dla Head & Shoulders
Agencja Option One - Sales & Marketing Services realizuje kolejną edycję zaadresowanego do lekarzy dermatologów programu edukacyjno-badawczego marki Head & Shoulders.
W ramach projektu lekarze specjaliści mają możliwość oceny skuteczności szamponu w zwalczaniu łupieżu i zapobieganiu jego nawrotom, porównując stopień nasilenia łupieżu suchego u pacjentów przed i po zakończeniu kuracji. Innym z celów programu jest dostarczenie ogólnokrajowych danych badawczych dotyczących skali zjawiska łupieżu.
Prezentacja programu „Head & Shoulders ActiZinc” w środowisku lekarskim powierzona została wyspecjalizowanemu zespołowi detailerów medycznych z agencji Option One. Ich zadaniem jest zaproszenie dermatologa do udziału w badaniu i testach nowej formuły Head & Shoulders, oraz dostarczenie materiałów edukacyjnych oraz próbek dla pacjentów.
Agencja Option One odpowiedzialna jest za budowę bazy danych, mailing, przetwarzanie danych badawczych oraz zarządzanie zespołem detailerów wraz z logistycznymi aspektami akcji.
Dołącz do dyskusji: Option One realizuje projekt dla Head & Shoulders