Górski i Cieślak spierają się o żywopłot w reklamie Orange na kartę (wideo)
W nowej kampanii Orange na kartę z artystami kabaretowymi Robertem Górskim i Mikołajem Cieślakiem reklamowany jest pakiet za 15 zł.
W spocie Robert Górski i Mikołaj Cieślak spierają się, czy żywopłot wycięty przez Górskiego przypomina bardziej kota czy lemura.
Kampania reklamuje ofertę, w ramach której w Orange na kartę użytkownik po doładowaniu za 15 zł otrzymuje na 31 dni nielimitowane rozmowy, SMS-y i MMS-y do wszystkich sieci krajowych oraz 15 GB pakietu internetowego.
Za kreację reklam Orange na kartę odpowiada agencja Leo Burnett, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Initiative Warszawa.
Kampanie reklamowe Orange Polska są realizowane m.in. w telewizji, internecie oraz na outdoorze.
W ub.r. przychody Orange Polska wzrosły o 0,9 proc. do 11,51 mld zł, nakłady inwestycyjne - z 1,7 do 1,8 mld zł, a zysk netto zmalał z 82 do 42 mln zł. Na koniec roku telekom miał 1,48 mln użytkowników ofert konwergentnych i 725 tys. internetu światłowodowego.
Dołącz do dyskusji: Górski i Cieślak spierają się o żywopłot w reklamie Orange na kartę (wideo)