Orange najbardziej rozpoznawalną marką operatorów komórkowych, w górę Nju mobile
Orange jest najbardziej rozpoznawalną marką telefonii komórkowej wśród polskich internautów - wynika z badania domu mediowego MEC.
Zapytani jakie marki operatorów telefonów komórkowych znają, 86 proc. internautów spontanicznie wskazuje Orange, 79 proc. - T-Mobile, 78 proc. - Plus, a 75 proc. - Play.
Dla Orange i Play oznacza to wzrost o 2 pkt. proc., dla Plusa - spadek o 2 pkt. proc., a dla T-Mobile - o 1 pkt. proc. w stosunku do ubiegłorocznych wyników.
Świadomość wspomagana ww. marek utrzymuje się na poziomie zbliżonym do ubiegłorocznego i wynosi 97 proc. dla Orange, 95 proc. dla Plusa, 94 proc. dla Play oraz 94 proc. dla T-Mobile.
Podobny układ sił pokazuje ranking telekomów według wskaźnika "Top Of Mind", tj. wskazań respondentów, którzy jako pierwszą wymieniają daną markę. 31 proc. z nich stawia tu na Orange, 25 proc. na Plusa, 21 proc. na Play, a 16 proc. na T-Mobile.
Wśród mniejszych marek, 33-proc. świadomość spontaniczną i 86-proc. świadomość wspomaganą (wzrost o 2 pkt. proc.) ma wśród polskich internautów Heyah.
Ponadto zwraca uwagę wynik Nju mobile: 18 proc. badanych wymieniało spontanicznie tę markę jako im znaną, a 60 proc. potwierdzało, że ją zna.
Badanie "MEC Mobile Report" zostało zrealizowane przez dom mediowy MEC w maju 2014 r. na próbie 1353 internautów w wieku 15+.
Dołącz do dyskusji: Orange najbardziej rozpoznawalną marką operatorów komórkowych, w górę Nju mobile