SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Orange promuje ofertę subskrypcyjną

Orange Polska rozpoczął nową kampanię oferty subskrypcyjnej Orange Flex. Za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Value Media we współpracy ze spółką MarTech & e-commerce connected Salestube. Agencja Gong odpowiada za koncept kreatywny platformy komunikacyjnej, kreacje wideo raz display.

“Wystarczy, że masz wsparcie swoje i swoich bliskich” – to przekaz, który można usłyszeć w najnowszych spotach, które promują usługę Orange Flex. Ukazuje ona ludzi poprzez sytuacje, które postrzegane są przez część społeczeństwa jako nieoczywiste czy kontrowersyjne. Kluczowe w tych momentach jest więc otrzymanie pozytywnej informacji, że to, co robimy, jest okay. Dlatego z pomocą bohaterom przychodzi usługa Orange Flex, dzięki której niezależnie od sytuacji można być w kontakcie ze swoimi bliskimi i to na wielu różnych urządzeniach jednocześnie. Autorem platformy komunikacyjnej jest agencja Gong, która przygotowała kreacje wykorzystane w kampanii oferty Orange Flex.

- W zeszłorocznej kampanii Orange Flex pokazywaliśmy, że warto się od siebie odczepić i uwierzyć, że każdy z nas jest wystarczający. Teraz nasi bohaterowie już to wiedzą. A Orange Flex nadal towarzyszy im w każdej sytuacji i jest łącznikiem z bliskimi, którzy zawsze mogą zaoferować wsparcie - mówi Kamil Majewski, associate creative director z agencji Gong.

Strategia mediowa najnowszej kampanii “Orange Flex wystarczy” została przygotowana, aby zmaksymalizować dotarcie i zbudować szeroką świadomości oferty. W kampanii główna uwaga została skierowana na spoty video, które wykorzystywane są na platformach YouTube, TikTok, AddressableTV, a także w kinie. Ponadto realizowane są działania OOH, display, programmatic, działania afiliacyjne oraz SEM. Działania Paid Social realizowane są przez Follow Agency.  

Za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiada Value Media we współpracy z Salestube, a za platformę komunikacji odpowiada agencja Gong. Reżyserem spotów został Tomasz Knittel, za produkcję odpowiada Tyrka Studio, za postprodukcję – Chimney Poland, a za udźwiękowienie – Lunapark.

 

 

Dołącz do dyskusji: Orange promuje ofertę subskrypcyjną

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl