Orbis zmienia logo
Grupa turystyczno-hotelowa Orbis zmienia identyfikację wizualną. Nową przygotowało Studio A5.
W nowym logo zmieniono liternictwo nazwy Orbis, rozjaśniono też kolor czcionki – z granatowego na ciemnoniebieski. Nowym elementem w logotypie jest czerwony łuk pod nazwą Orbis – ma on symbolizować uśmiech. Oprócz marki Orbis Grupa Hotelowa zmienione w podobny sposób zostały również logo spółek zależnych – Orbis Transport i Orbis Travel - podał "Brief".
W przypadku tej pierwszej w logo pozostawiono wstęga symbolizująca drogę, w przypadku Orbis Travel nadal widnieje symbol globusa.
- Postępujemy zgodnie ze strategią zaprezentowaną w marcu - mówi Jean-Philippe Savoye, prezes Orbisu.
Wg "Brief" zaplanowano również kampanie reklamowe związane z nową identyfikacją wizualną. Obecnie trwają działania reklamowe w prasie (tygodniki, prasa podróżnicza). Mają one charakter wizerunkowy. Kreacje przygotowała agencja MRM/Momentum Group. Następnym etapem będzie kampania sprzedażowa prowadzona pod hasłem „Przywitamy Cię z uśmiechem”. Reklamy pojawią się w prasie, zaplanowano też sponsoring biznesowego i turystycznego programu w telewizji, przygotowane zostały materiały POS i działania BTL.
Dołącz do dyskusji: Orbis zmienia logo