Oreo w specjalnych opakowaniach kamuflujących ciasteczka przed dziećmi
Firma Mondelez International w ramach specjalnej akcji w Stanach Zjednoczonych przygotowała specjalną edycję opakowań dla marki Oreo, by rodzice mogli łatwiej ukryć ciasteczka przed dziećmi.
Limitowana edycja opakowań Oreo powstała w ramach ""Thins Protection Program". Marka do współpracy przy nim zaprosiła firmę motoryzacyjną Ford, odzieżową Hanes, producentem mrożonek Green Giants i wydawnictwem Better Homes&Gardens.j
Dzięki tej kooperacji powstały opakowania ciastek przypominające wyglądem książkę kucharską, instrukcję obsługi samochodu, opakowanie białych koszulek i mrożone warzywa.
W filmie inaugurującym kampanię Kevin i Danielle Jonas testują opakowanie z edycji specjalnej na swoich dzieciach - detektywach.
Na Instagramie i Twitterze Oreo zachęca fanów do udostępniania najbardziej kreatywnych kryjówek Oreo Thins za pomocą hashtagu „THINSProtectionProgram”, aby mieć szansę na wygranie jednego z pakietów edycji specjalnej i 25 000 dolarów.
Menedżer marki Orei Sydney Kranzmann tłumaczy, że akcja jest odpowiedzią na narzekania rodziców, którym dzieci od lat "kradną" ciastka Oreo. Specjalna edycja opakowań ma spowodować, że dzieciom będzie trudniej je odnaleźć.
Dołącz do dyskusji: Oreo w specjalnych opakowaniach kamuflujących ciasteczka przed dziećmi