Organizatorzy Cannes Lions Festival nie wykluczają przesunięcia imprezy na jesień
Organizatorzy festiwalu reklamowego Cannes Lions, który ma odbyć się jak co roku w czerwcu mają plan awaryjny. Nie wykluczają możliwości przeniesienia imprezy na jesień br.
Zgodnie z harmonogramem tegoroczny Międzynarodowy Festiwal Kreatywności Cannes Lions ma odbyć się w okresie od 22 do 26 czerwca br. na południu Francji.
Wiele branżowych – i nie tylko – imprez jest odwoływanych w związku z rosnącą lawinowo liczbą zachorowań na koronawirusa na całym świecie. Organizatorzy Cannes Lions Festival nie zdecydowali jeszcze, czy zmienią termin imprezy.
Simon Cook, dyrektor zarządzający festiwalu, poinformował, że organizatorzy mają przygotowany plan awaryjny w związku z sytuacją na świecie. - Przeprowadziliśmy konsultacje z naszymi klientami i partnerami i odpowiednio się przygotowaliśmy, wprowadzając środki umożliwiające elastyczność, w razie potrzeby. Jak zawsze bezpieczeństwo wszystkich zaangażowanych osób jest naszym najwyższym priorytetem, a każda podejmowana przez nas decyzja będzie to odzwierciedlać – poinformował Cook.
Organizatorzy imprezy ustalili z burmistrzem Cannes i władzami francuskimi alternatywny termin na organizację festiwalu - od 26 do 30 października. Potencjalna zmiana daty imprezy zostanie ogłoszona nie później niż 15 kwietnia. Dzień później – 16 kwietnia – upływa termin zgłaszania prac do festiwalu. - Niezależnie od terminu festiwalu chcemy zapewnić globalną społeczność kreatywną, że jesteśmy w pełni zaangażowani w przyznawanie Lwów w tym roku. Wszystkie zgłoszenia będą nadal oceniane i nagradzane przez nasze globalne jury - powiedział Simon Cook. Dodał, że w obecnej sytuacji każdy, kto przesyła zgłoszenia do Cannes Lions powinien postępować zgodnie z istniejącym procesem i harmonogramem.
Na początku tego tygodnia organizatorzy Advertising Week Europe, który miał odbyć się w Londynie w dniach 16–19 marca, ogłosili, że przenoszą imprezę na 14–17 września. Czterodniowe wydarzenie jest jednym z największych wydarzeń w branży reklamowej w Wielkiej Brytanii, przyciągającym ponad 20 000 uczestników.
Dołącz do dyskusji: Organizatorzy Cannes Lions Festival nie wykluczają przesunięcia imprezy na jesień