Osiem agencji chce zaplanować kampanię PIP o bezpiecznej pracy w rolnictwie
Na zaproszenie Państwowej Inspekcji Pracy do składania ofert na obsługę mediową kampanii pod hasłem „Szanuj życie! Bezpieczna praca w gospodarstwie rolnym” odpowiedziało osiem firm: Fabryka Komunikacji Społecznej, Value Media, Mastermind Media, Lowe Media, Maxus Warszawa, Effective Solutions, Infinity Media i Five Media. Termin wyboru zwycięzcy nie został podany.
Tegoroczna, trzecia edycja kampanii „Szanuj życie! Bezpieczna praca w gospodarstwie rolnym” będzie promować praktyki zapobiegające wypadkom związanym z obsługą zwierząt. Obejmować będzie emisję spotów w telewizji i radiu. Potrwa cztery tygodnie, począwszy od 18 maja br.
Wybrana agencja zajmie się planowaniem i zakupem mediów do tej kampanii.
Za kreację reklam do akcji odpowiada wybrana we wcześniejszym przetargu Grupa Eskadra (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Osiem agencji chce zaplanować kampanię PIP o bezpiecznej pracy w rolnictwie