Ostatnie dni zgłoszeń do CMO Awards
Jeszcze przez kilka dni top managerowie i managerki marketingu, reklamodawcy mogą zgłaszać się w CMO Awards 2024, konkursie peer-to-peer skierowanym do szefowych i szefów marketingu. Na najlepsze projekty i kampanie zrealizowane w 2023 zagłosują sami marketerzy.
CMO Awards to projekt realizowany przez Shortlist Consulting i partnerów strategicznych, który wpisuje się w sekwencję projektów proCMO integrujących środowisko szefów i szefowych marketingu.
To cykliczny konkurs, w ramach którego szefowie marketingu, reklamodawcy wyróżniają ze swojego grona koleżanki/ kolegów marketerów, którzy wdrożyli lub zainicjowali najlepsze projekty transformacyjne, wzmacniające rolę marketingu jako kontrybutora wzrostu biznesu.
W CMO Awards mogą uczestniczyć szefowie marketingu reprezentujący firmy działające na polskim rynku. Wystarczy zarejestrować się na stronie www.cmoawards.pl, wybrać jedną lub klika spośród siedmiu kategorii konkursowych i przygotować krótkie zgłoszenie.
Trzecia edycja konkursu
Tegoroczna edycja będzie trzecią edycją konkursu stworzonego przez Shortlist Consulting. Wśród laureatek, laureatów i wyróżnionych w zeszłorocznej edycji konkursu znalazły się m.in. Agata Łapińska-Kołodzińska z Polpharmy, Marcin Morawski z Dell Technologies, Anita Gwizdek z The Lorenz Bahlsen Snack Word, Krzysztof Ziewiec z frirmy BLIK, Zbigniew Wysocki z GoodValley, Małgorzata Kulczycka z CityFit, Katarzyna Sikorska z Polski Lek, Szymon Skoczylas z Kompanii Piwowarskiej, Lech Wikaryjczyk z No Fluff Jobs, Michał Leman z FlixBus oraz Patricjus Zięcik z firmy Henkel. Grand Prix zeszłorocznej edycji CMO Awards otrzymała Barbara Pasterczyk z ING Bank Śląski.
Gościem specjalnym był prof. Adam Bodnar, obecny Minister Sprawiedliwości. Podczas swojego wystąpienia odniósł się on do znaczenia wolności w realizacji działań biznesowych i marketingowych oraz niebezpieczeństw, jakie niesie za sobą nadmierna ingerencja państwa w procesy biznesowe. Podkreślił również znaczenie tego typu nagród i spotkań branżowych we wzmacnianiu więzi środowiskowych i wyznaczaniu standardów etycznych.
Dołącz do dyskusji: Ostatnie dni zgłoszeń do CMO Awards