'Ostrożnie! Mrożące miętusy'
Rozpoczął się kolejny etap kampanii marki Winterfresh - 'Ostrożnie! Mrożące miętusy'.
Stanowi on kontynuację wizerunkowej kampanii, która rozpoczęła się w marcu. Jej hasło brzmiało: „Ostrożnie! Mrożąca świeżość”.
Działania promocyjne w ramach kampanii „Ostrożnie! Mrożące miętusy” obejmują swoim zasięgiem emisję piętnastosekundowych spotów reklamowych w najważniejszych stacjach telewizyjnych oraz na ekranach kin. Dodatkowym wsparciem kampanii jest outdoor 12x3m oraz niestandardowe billboardy 6x3 m z soplami lodu, które mają za zadanie podkreślić mroźność i świeżość produktów Winterfresh.
Kampania, pod hasłem „Ostrożnie! Mrożące miętusy”, będzie trwała przez cały maj. Jej celem jest zbudowanie świadomości nowego produktu Winterfresh – bezcukrowych miętusów, a także dalsze umacnianie wartości marki Winterfresh – mroźnej świeżości oddechu. Działania promocyjne skierowane są do młodych ludzi (18-30 lat), którzy cenią oryginalną i nowatorską formę przekazu.
Koncepcja kreatywna oparta jest na idei konsekwentnej komunikacji hasła kampanii „Ostrożnie! Mrożąca świeżość” podkreślając jednocześnie, że mrożące miętusy Winterfresh dodają pewności siebie. Koncepcja jest dziełem teamu kreatywnego, w skład którego wchodzą – Przemysław Bogdanowicz (Creative Director), Agnieszka Wilczek (Art Director) oraz Inga Janikowska (Copywriter) z agencji BBDO Warszawa. Pracę zespołu zarządzającego projektem koordynuje Katarzyna Włodarczyk (Group Account Director).
Planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii zajął się dom mediowy Media Direction.
Za działania PR, wspierające kampanię, będzie odpowiadać agencja Edelman Polska.
Dołącz do dyskusji: 'Ostrożnie! Mrożące miętusy'