OTC Track świętuje trzecie urodziny
W ciągu trzech lat od momentu uruchomienia przez TNS OBOP badania OTC Track* znacznie powiększyło się portfolio marek, które objęte są tym pomiarem. Obecnie badane jest 6 kategorii produktów**, w których znajduje się ponad 220 marek leków bezreceptowych.
OTC Track jest unikatowym projektem o charakterze międzynarodowym, realizowanym w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (Polska, Czechy, Węgry, Słowacja). W sumie od początku jego istnienia zrealizowanych zostało 35 000 wywiadów z Polakami powyżej 15 roku życia w 144 falach badania.
Klienci TNS OBOP decydują się na monitoring średnio ponad 2 kategorii leków. Wyniki udostępniane są na platformie Miriad™, która integruje zarówno dane trackingowe, jak i dane pochodzące z innych źródeł (np. sprzedaż, akcje promocyjne i PR, temperatura powietrza). Obecnie TNS OBOP umożliwił klientom korzystanie z danych trackingowych w trybie on-line za pomocą oprogramowania WebMiriad.
Dołącz do dyskusji: OTC Track świętuje trzecie urodziny