Pacjent po udarze mówi o swoim codziennym życiu w nowej reklamie Nutricia (wideo)
Ruszyła najnowsza kampania medycznej części firmy Nutricia promująca Nutridrink. Za strategię komunikacji oraz kreację spotu odpowiada agencja ASAP&ASAP.
Kampania kierowana do opiekunów pacjentów po udarach promuje Nutridrink, czyli żywienie medyczne. Celem działań jest zbudowanie świadomości, jak wielką rolę odgrywa odpowiednie żywienie medyczne w przebiegu leczenia i rehabilitacji pacjentów.
Spot ma bazować emocjonalnie przekazie, jakim jest idea niepoddawania się chorobie, szczególnie w trakcie rehabilitacji. Narracja w filmie prowadzona jest z perspektywy pacjenta po udarze.
- Opowieść z perspektywy pacjenta jest najbardziej wzruszającym i emocjonalnym wyrazem jego wdzięczności dla bliskich osób, które codziennie o niego dbają i wspierają go w chorobie i rehabilitacji. Zależało nam, by marka mogła te osoby odpowiednio docenić, a zarazem uzyskać maksymalną wiarygodność przekazu - komentuje autor scenariusza, Jacek Redźko, chief creative officer w ASAP&ASAP.
Oprócz działań w telewizji, kampania będzie prowadzona również w internecie oraz w punktach sprzedaży. Spot wyreżyserował Bartosz Cierlica a produkcją zajął się dom produkcyjny Ilmatic. Za strategię mediową odpowiada MediaCom.
Dołącz do dyskusji: Pacjent po udarze mówi o swoim codziennym życiu w nowej reklamie Nutricia (wideo)