„Pani Domu” w nowej odsłonie i wyższej cenie
W sprzedaży pojawił się pierwszy numer dwutygodnika „Pani Domu” (Edipresse Polska) w odświeżonej formule. Tytuł ma poszerzoną zawartość, nową szatę graficzną, do góry poszła też jej cena.
Nowa hasło przewodnie magazynu brzmi teraz „Z Panią Domu się opłaca”. Tytuł ma poszerzoną o 16 stron objętość (najnowsze wydanie liczy 68 stron) i pojawiły się w nim nowe rubryki, w tym dodatkowe reportaże oraz sekcja poświęcona oszczędzaniu. Powiększony został też dział kulinarny, ukazujący się w postaci „Nowej Książki Kucharskiej” z przepisami do kolekcjonowania.
Zmiany wiążą się z podniesieniem ceny „Pani Domu” o 30 groszy - najnowszy numer kosztuje 1,69 zł. Ukazał się w łącznym nakładzie 270 tys. egz., a poza mutacją podstawową są też wersje z książeczką kulinarną (za 3,19 zł), z kalendarzem na 2015 rok (za 9,99 zł) oraz z książką Sarah Jio „Jeżynowa zima” (za 29,99 zł).
>>> Przeglądaj okładki „Pani Domu” w naszym dziale Jedynki
Sprzedaż trzech pierwszych odświeżonych wydań pisma wsparta jest kampanią w telewizji, obejmującą stacje TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TVN7, Puls, Puls2 i TTV. Kreację kampanii przygotował dział marketingu wydawcy, a media zakupił dom mediowy ZenithOptimedia.
Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem „Pani Domu” w pierwszych trzech kwartałach 2014 roku wyniosła 177 349 egz. (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: „Pani Domu” w nowej odsłonie i wyższej cenie