SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

PAP chce dzięki serwisowi PAP Life zmienić swój wizerunek

Polska Agencja Prasowa udostępniła klientom ostateczną wersję serwisu PAP Life, który ma lifestylowy charakter. Oprócz tradycyjnych informacji tekstowych i zdjęć w ofercie serwisu znalazły się także materiały dźwiękowe i wideo.

PAP Life dostarcza codziennie około 50 informacji związanych z kulturą, rozrywką, modą, stylem życia, nauką, turystyką i motoryzacją. Cześć z nich od października wzbogaconych jest dodatkowo o materiały dźwiękowe czy wideo (są to głównie relacje z imprez czy wywiady z gwiazdami), w tej chwili nadające się do publikacji w internecie. - W niedalekiej przyszłości pliki multimedialne zyskają taką postać, że będzie można je wykorzystywać także w stacjach radiowych oraz w telewizji - mówi nam Krzysztof Lisowski, PR manager PAP Life. Kontent do serwisu tworzy zespół 10 reporterów i edytorów, którym jako p.o. redaktor prowadząca kieruje Dorota Kieras. Wspomaga ich kilkudziesięciu dziennikarzy i korespondentów krajowych i zagranicznych PAP-u.

- Nie chcemy pozycjonować się w grupie serwisów plotkarskich. PAP Life jest - zgodnie z zamierzeniami - serwisem, w którym wszystkie informacje są rzetelne i sprawdzone, a jednocześnie atrakcyjne. Nie chcemy powielać informacji, które dostępne są w innych mediach. Stawiamy na własne teksty autorskie, wśród których są także ekskluzywne wywiady z celebrytami - podkreśla Mirosław Harasim, p.o. redaktor naczelny PAP. - Uruchomienie serwisu o charakterze life style pokazuje, że Polska Agencja Prasowa otwiera się na tematy związane z szeroko pojętą kulturą i rozrywką. Służy to zmianie wizerunku PAP-u, postrzeganego dotychczas przez niektórych jako twór konserwatywny - dodaje Krzysztof Lisowski.

PAP Life, nad którym prace trwały prawie rok, we wstępnej wersji został udostępniony już wiosną br. - Cieszy się on w chwili obecnej dużym zainteresowaniem ze strony obecnych, jak też potencjalnych klientów PAP-u - mówi nam Lisowski, ale nie zdradza, ile podmiotów zdecydowało się dotychczas na zakup dostępu do serwisu. Cena za korzystanie z PAP Life jest negocjowana indywidualnie z każdym klientem.

Uruchomieniu finalnej wersji serwisu towarzyszą działania public relations.

Dołącz do dyskusji: PAP chce dzięki serwisowi PAP Life zmienić swój wizerunek

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
damianm
Ciekawy pomysł, zobaczymy jak się przyjmie w sieci
0 0
odpowiedź
User
tadzik
Teraz juz jest nawet Sport Light PAP także do przodu ;)
0 0
odpowiedź