SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Potrzebna agencja do promowania polskiej papryki za granicą. Budżet to 1,6 mln euro

Zrzeszenie Producentów Papryki Rzeczypospolitej Polskiej szuka w przetargu agencji, która zajmie się kampanią promującą polska paprykę na rynkach niemieckim, czeskim i słowackim - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

Przetarg dotyczy opracowania kreacji, wdrożenia i realizacji dwuletniego programu informacyjno-promocyjnego pod hasłem "Papryka z Europy. Trzy kolory radości".

Zaplanowane działania będą realizowane na rynkach Niemiec, Czech i Słowacji. Budżet kampanii wynosi 1,63 mln euro netto.

Warunkiem udziału w przetargu jest wpłata 80 tys. zł wadium.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Oferty można składać do 20 stycznia 2023 roku. Wybór zwycięskiej agencji ma zostać ogłoszony 23 stycznia.

Dołącz do dyskusji: Potrzebna agencja do promowania polskiej papryki za granicą. Budżet to 1,6 mln euro

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mike
Przecież Czesi i Niemcy mają lepszą i tańszą paprykę z Węgier!
odpowiedź
User
mike
Słowacy zamiast Niemcy miało być.
odpowiedź