Potrzebna agencja do promowania polskiej papryki za granicą. Budżet to 1,6 mln euro
Zrzeszenie Producentów Papryki Rzeczypospolitej Polskiej szuka w przetargu agencji, która zajmie się kampanią promującą polska paprykę na rynkach niemieckim, czeskim i słowackim - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Przetarg dotyczy opracowania kreacji, wdrożenia i realizacji dwuletniego programu informacyjno-promocyjnego pod hasłem "Papryka z Europy. Trzy kolory radości".
Zaplanowane działania będą realizowane na rynkach Niemiec, Czech i Słowacji. Budżet kampanii wynosi 1,63 mln euro netto.
Warunkiem udziału w przetargu jest wpłata 80 tys. zł wadium.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Oferty można składać do 20 stycznia 2023 roku. Wybór zwycięskiej agencji ma zostać ogłoszony 23 stycznia.
Dołącz do dyskusji: Potrzebna agencja do promowania polskiej papryki za granicą. Budżet to 1,6 mln euro