SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Paralotna dla Minolty

Paralotna przygotowała kolejną odsłonę kampanii dla aparatów Minolta. Po najmniejszym na świecie aparacie cyfrowym Dimage Xt, promowany jest jeden z najnowszych produktów Minolty - Dimage Z1. Przekaz został zbudowany na najwazniejszym beneficie aparatu czyli 10- krotnym zoomie optycznym. Nowy layout ukaże się w prasie, na autobusach i materiałach BTL. Linia graficzna jest spójna z pierwszą kampanią.

Budowa wizerunku marki Minolta w ramach startegii komunikacji przygotowanej przez agencje Paralotna - odbywa się po hasłem "Minolta. Działa na wyobrażnie". W ten spsóba kumunikujemy wyjątkowe możliwości sprzetu, które pobudzają wyobraźnie użytkownika.

Klient: Minolta Camera Divison
Przeds. Klienta: Dariusz Marciniak
Agencja: Paralotna
Dyr. Kreatywni: Michał Holewjusz, Paweł Lis
Copy: Michał Holewjusz
Media: Prasa, Autobusy, BTL
Czas trwania: październik/listopad

Dołącz do dyskusji: Paralotna dla Minolty

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl