Paralotna promuje Carensa w TV
Agencja Paralotna przygotowała dla KIA MOTORS kampanie reklamującą model Carens.
Kampania pod hasłem "Mini van, maksi gwarancja" ma promować minivana KIA oraz silnie eksponować informacje o wydłużonej 5 letniej gwarancji na cały samochód.
Strategicznie kampania jest kontynuacja działań mających na celu budowę wizerunku marki KIA, jako producenta dobrej jakości,nowoczesnych samochodów.
W ramach kampanii Agencja Paralotna przygotowała 10 sekundowy spot telewizyjny (TVN, Polsat), przygotowała adaptacje 30 sekundowego spotu telewizyjnego i różnorodne formy reklamy internetowej (onet.pl, gazeta.pl, wp.pl).
Klient: KIA Motors
Przedstawiciel klienta: Grzegorz Lesniczek
Agencja: Paralotna
Przedstawiciel agencji: Radek Maciorowski
Dyr. Kreatywni: Michal Holewjusz, Pawel Lis
Art director: Olaf Kulinczyk
Copywriter: Mariusz Bagan
Media: TV, internet
Czas trwania: maj 2007.
Dołącz do dyskusji: Paralotna promuje Carensa w TV