Paralotna promuje Cerato
Paralotna przygotowala kolejną kampanie dla KIA Motors. Tym razem promowany jest model KIA Cerato.
Reklama "Rodzinny punkt widzenia' podkreśla takie cechy samochodu jak komfortowe, przestronne wnętrze czy dynamiczny a jednocześnie oszczędny silnik pozycjonując Cerato jako doskonały wybór dla klientów poszukujących samochodu rodzinnego.
Kampania prowadzona w prasie ogólnopolskiej i branżowej oraz w internecie potrwa od 1 do 30 listopada.
Planowaniem i zakupem mediów zajmuje sie dom mediowy Media Direction OMD.
Klient: KIA Motors
Przeds. klienta: Grzegorz Leśniczek
Agencja: Paralotna
Przeds. agencji: Paweł Miklaszewski
Dyr. Kreatywny: Michał Holewjusz, Paweł Lis
Dyr. artystyczny: Paweł Lis
Copywiter: Mariusz Bagan
Media: Prasa, Internet
Czas: listopad
Dołącz do dyskusji: Paralotna promuje Cerato